Cari Pelepasan Sakit semulajadi - 5 Tips Cemerlang

Cari Pelepasan Sakit semulajadi - 5 Tips Cemerlang

Terdapat banyak cara yang anda boleh berurusan dengan sakit belakang tanpa perlu bahan kimia farmaseutikal atau dadah. Terdapat banyak perubahan gaya hidup yang mudah yang anda boleh membuat yang akan mengurangkan peluang anda pernah perlu untuk mendapatkan kembali melegakan kesakitan pada masa hadapan. Pertimbangkan menggunakan beberapa perubahan yang paling sesuai dengan gaya hidup anda.

1. Ambil vitamin banyak. Opsyen untuk melegakan sakit belakang semula jadi adalah untuk menambah vitamin anda. Sakit belakang boleh disebabkan oleh kekurangan vitamin, terutamanya salah satu vitamin B, B12. Bukan sahaja boleh kekurangan vitamin ini menyebabkan sakit belakang yang lebih rendah, ia juga boleh menyebabkan pelbagai lain besar masalah untuk kita termasuk kemurungan, serangan dan fikiran yang berkabus panik. Walaupun anda tidak mengalami sakit belakang menambahkan dengan vitamin B12 adalah idea yang baik.

2. Mengurangkan tekanan anda. Satu lagi perkara yang mungkin menyebabkan sakit belakang anda adalah tindak balas kepada tekanan psikosomatik. Tekanan tidak biasanya menyebabkan belakang kami untuk menyakiti tetapi ia boleh menyebabkan kesakitan yang ada di kepala anda atau mungkin juga membuat sakit yang tidak wujud sedikit lebih teruk. Satu-satunya cara untuk mengatasi masalah ini adalah untuk menangani tekanan dan untuk memulakan untuk berehat. Bukan sahaja boleh sakit belakang anda hilang tetapi hidup secara umum boleh meningkatkan dalam beberapa cara. Anda sebenarnya mungkin mendapati bahawa rasa anda secara keseluruhan kesejahteraan telah bertambah baik bersama-sama dengan sakit belakang.

3. Ambil yoga. Terbentang Yoga adalah latihan yang baik untuk sakit pinggang. Juga mereka membantu seluruh selebihnya badan anda juga. Sebenarnya, apa-apa jenis senaman yang boleh mendapatkan jantung anda adalah satu perkara yang sangat baik. Kadar jantung meningkat boleh membantu anda membakar kalori dan lemak, menyebabkan lebih ramping, lebih kuat anda. Ia juga boleh menyimpan keseluruhan sistem kardiovaskular anda berjalan dengan lebih berkesan, membiarkan pam jantung anda dengan lebih cekap. Yang boleh membawa kepada peluang yang kurang akibat serangan jantung di jalan.

4. Minum air. Satu masalah umum bahawa ramai di antara kita ada ialah dehidrasi. Lebih daripada mungkin, anda telah dehidrasi untuk sebahagian besar hidup anda dan ini boleh menyebabkan beberapa masalah yang berbeza, termasuk sakit belakang yang teruk. Jika ini adalah kes dengan anda, kesakitan yang anda alami tidak semestinya kerana ketegangan tetapi kerana tubuh anda sedang cuba untuk memberitahu anda bahawa anda perlu minum lebih banyak air. Air membantu untuk hidrat setiap bahagian badan dan penghidratan kami boleh membantu anda dengan cara yang menakjubkan. Cubalah minum setengah daripada berat badan anda setiap hari dalam auns air. Jika anda seorang lelaki pound 200, sebagai contoh, anda akan mahu minum 100 auns air setiap hari.

5. Pertimbangkan akupunktur. Akupunktur telah digunakan beribu-ribu tahun dalam perubatan tradisional Cina. Ia semakin popular di beberapa kawasan lain di dunia dan mempunyai maksud yang penting. Walaupun ia tidak biasanya disokong oleh sains perubatan, ramai orang telah mengalami kelegaan daripada sakit belakang mereka dan beberapa masalah lain dengan melawat akupuntur secara tetap. Lebih daripada mungkin, akan ada seseorang yang mengamalkan akupunktur di kawasan anda, jadi anda boleh melihat di Yellow Pages atau daftar Internet untuk pejabat tempatan.

Akhirnya, ramai di antara kita mengalami sakit belakang dari semasa ke semasa dan kemudian mendapatkan kembali melegakan kesakitan. Jika anda mempunyai sakit belakang untuk beberapa waktu dan mempunyai kesukaran untuk mengenal pasti mengapa anda mempunyai sakit belakang, mungkin ada penawar mudah, semula jadi yang boleh anda cuba. Ramai orang yang diatasi dengan kesederhanaan penawar itu dan memutuskan bahawa ia tidak akan bekerja sebelum mereka pernah mencubanya. Hakikat perkara itu, bentuk semula jadi lega sakit belakang boleh membantu dalam banyak kes

Tidak ada komentar:

Posting Komentar