Remedy Asli Untuk Asid dan Ulser - Pendekatan Asli untuk Penyembuhan Asid Reflux

Remedy Asli Untuk Asid dan Ulser - Pendekatan Asli untuk Penyembuhan Asid Reflux

Adakah anda mengalami refluks asid tidak selesa? Jika ya, anda dianggap sebagai ubat semulajadi kepada asid dan ulser? Malangnya, penghidap refluks asid banyak berfikir bahawa antasid dan ubat-ubatan adalah satu-satunya cara untuk merawat masalah ini. Mereka salah!

Pendekatan semulajadi untuk menyembuhkan refluks asid adalah salah satu rawatan yang paling pesat berkembang untuk Gastro Esophageal Reflux Disease (GERD). Dan anda boleh merawat diri anda dari rumah dengan makanan yang anda makan, minuman yang anda minum dan ubat pelbagai.

Biar saya jelaskan!

A Remedy Asli untuk Asid Reflux

Kira-kira 30 tahun yang lalu, ayah saya, Bob Barton telah didiagnosis dengan bentuk yang sangat serius refluks asid. Hidupnya telah benar-benar dimusnahkan oleh asid refluks dan ulser beliau. Pembedahan adalah satu-satunya pilihan beliau. Malangnya, pembedahan tidak terjamin dan pembedahan tidak melakukan silap mata.

Walau bagaimanapun, Bob bangun satu malam dan mendapati bahawa dia akhirnya tidur sepanjang malam dengan bukan satu episod refluks. Selepas retracing aktiviti malam sebelumnya dan melakukan beberapa eksperimen, Bob menemui penawar semula jadi untuk asid dan ulser ... epal merah!

Ayah saya telah refluks asid dan ulser bebas selama hampir 30 tahun dan anda boleh juga! Berikut adalah beberapa ubat semula jadi lain yang anda mungkin ingin mencuba. Mereka bekerja untuk Bob dan mereka boleh bekerja untuk anda!

Sememangnya Penyembuhan Reflux dan Ulser

1. epal merah boleh melegakan gejala-gejala anda setiap kali anda merasa serangan datang di atas.

2. Anda perlu sedar bahawa LES anda (sfinkter esophageal yang lebih rendah) mesti sembuh dalam usaha untuk anda untuk menyembuhkan secara semulajadi refluks anda. LES adalah flap otot yang terletak di atas perut anda. A LES sihat akan menyimpan asid perut dan makanan dalam perut anda. Kebanyakan penghidap mempunyai (tercalar) sfinkter yang lemah atau rosak. Anda boleh mula untuk menyembuhkan bahagian badan anda dengan makan makanan yang lembut untuk 2-3 hari.

3. Madu juga merupakan ubat yang baik untuk refluks asid dan ulser. Madu adalah satu ubat yang paling lama untuk refluks asid. Madu telah ditunjukkan untuk melawan bakteria, jangkitan blok, keradangan pertempuran, dan menyembuhkan tisu. Madu adalah ubat yang baik untuk refluks asid dan ulser dan 1 sudu perlu diambil apabila anda berasa tidak selesa. Dan satu hak sebelum tidur!

4. Anda juga boleh cuba untuk menyekat beberapa perkara daripada gaya hidup anda. Kopi, rokok dan makanan pedas telah ditunjukkan untuk membuat refluks dan ulser teruk. Anda perlu segera menghapuskan ini daripada diet anda.

5. Akhir sekali, anda juga harus cuba untuk minum air yang banyak setiap kali selepas makan. Air semula jadi boleh mengepam badan anda dan ia juga boleh membuat suatu meterai ketat untuk sfinkter (LES). Setiap kali selepas makan dan snek, pastikan anda minum 1 gelas besar air.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar