Tak mampu untuk pergi bercuti? Mengapa Tidak Cahaya yang Soy Lilin wangi?

Tak mampu untuk pergi bercuti? Mengapa Tidak Cahaya yang Soy Lilin wangi?

Berlaku Percutian Khayalan anda

Dalam masa-masa sukar ekonomi, keupayaan untuk "lari dari itu semua" sememangnya telah disekat. Tetapi, saya percaya ada apa-apa yang boleh membawa anda jauh lebih cepat ke destinasi khayalan kegemaran anda daripada menyalakan lilin soya wangi. Jika anda perlu bahawa nafas udara segar, atau mungkin anda rindu untuk destinasi terpencil di udara gunung, atau bahkan kehangatan syurga tropika; menyalakan lilin wangi balang dan jauh anda pergi, tanpa perlu pembungkusan dan urusan perjalanan.

Hanya Gunakan Senses pencium anda dan Imagination anda

Deria bau begitu kuat anda boleh menggunakannya untuk mengangkut diri ke mana-mana destinasi yang mungkin anda inginkan. Mungkin anda panjang untuk aroma musim bunga, menyalakan lilin wangi dalam balang kegemaran anda meningkat atau bau bunga, dan anda boleh terus dibawa ke berjalan-jalan melalui taman bunga Inggeris yang indah. Mungkin anda panjang untuk yang tenang mendapatkan-jauh untuk kabin terpencil di gunung-gunung, bernafas aroma kayu cedar dan bersih udara gunung yang segar dan lencong dengan sebuah buku yang baik.

Selepas berurusan dengan minggu cuaca musim sejuk dan suram anda panjang untuk pantai berpasir yang hangat dan kehangatan matahari musim panas, hanya menyalakan lilin sebahagian wangi dalam aroma tropika kegemaran anda, memakai beberapa muzik Beach Boys dan anda boleh serta-merta dibawa ke anda tempat-tempat kejadian tropika kegemaran. Apa sahaja destinasi anda rindu untuk, mengambil percutian yang khayalan; dengan prop beberapa dan menyalakan lilin soya wangi, anda boleh berada di sana dalam sekelip a.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar